Měna
  • Česká koruna Kč
  • Euro €
+420 773 541 510

Všeobecné obchodní podmínky

Prodávající

Prodávajícím je provozovatel internetového obchodu společnost ROSAIMPEX s.r.o. se sídlem a kontaktní adresou, Zapsáno u Krajského soudu v Brně pod číslem C51582:

  • ROSAIMPEX s.r.o.
  • Černozemní 42
  • 62700 Brno, 
  • IČ: 276 80 665
  • DIČ: CZ 276 80 665
  • tel: 00420 773 541 510
  • e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • www.rosaimpex.cz

Kupující
Koncový spotřebitel - právní vztahy Prodávajícího s tímto druhem Kupujícího, které nejsou upraveny těmito obchodními podmínkami, ani individuální smlouvou se řídí zákonem č. 89/2012 Sb. (Občanský zákoník) a souvisejícími předpisy. Podnikatelský subjekt - právní vztahy Prodávajícího s tímto druhem Kupujícího, které nejsou upraveny těmito Obchodními podmínkami, ani individuální smlouvou se řídí zákonem č. 513/1991 Sb. (Obchodní zákoník) a souvisejícími předpisy. Podnikatelským subjektem se rozumí každá právnická osoba a ta fyzická osoba, která při svém nákupu uvádí na daňovém dokladu IČ a/nebo DIČ a/nebo firmu organizace.   

Cena zboží
Cena zboží v internetovém katalogu je včetně DPH a je vždy aktuální a platná v momentě uskutečnění objednávky. Doba platnosti ceny a nabídek je 24 hod. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu ceny bez výslovného upozornění Kupujícího. Změna ceny zboží v internetovém katalogu nemá vliv na celkovou hodnotu již přijaté objednávky Kupujícího. V případě, že dojde ke snížení ceny zboží objednaného Kupujícím, má Kupující právo na snížení ceny zboží v již přijaté a nevyřízené objednávce a to na základě telefonické nebo emailové žádosti Kupujícího.

 
Prostředky komunikace
Pro účely vzájemné komunikace Kupujícího a Prodávajícího slouží zejména telefon a email. Náklady spojené s použitím komunikačních prostředků na dálku hradí Kupující nebo Prodávající dle charakteru použitého komunikačního prostředku, platných podmínek a sazebníků poskytovatelů komunikačního prostředku. Hovorné od dodavatele ke kupujícímu a naopak se neúčtuje.

Objednávky zboží
Kupující může objednávat zboží ze sortimentu Prodávajícího osobně, telefonicky a emailem nebo prostřednictvím internetového obchodu. K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena, vybrán způsob platby za zboží včetně souvisejících poplatků, a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení. Přijatá objednávka se stává pro obě strany závaznou momentem telefonického či emailového potvrzení ze strany Prodávajícího. K tomuto potvrzení využije Prodávající kontaktní údaje zadané Kupujícím při objednání zboží. V případě, že Kupující provede objednávku a není-li domluveno s Prodávajícím jinak, platí pro Kupujícího vždy aktuální cena uvedená v internetovém katalogu.
Objednávka se považuje za vyřízenou momentem převzetí zboží Kupujícím v místě k tomu určeném nebo prostřednictvím 3. osoby (přepravce). Kupující může objednávku upravit či stornovat  jen po předchozí dohodě dodavatele a kupujícího, a to za podmínek, které si vzájemně sjednají. • Postup dodavatele v případě, kdy není schopen dodat zboží (např. z důvodu stažení z výroby aj.) je neprodleně informovat jej – nejpozději do 48h. o této okolnosti – nabídnout mu jinou alternativu a okamžité zaslání platby zpět na účet objednatele pokud byla provedena.
• Prodávající má právo objednávku nerealizovat a to i po potvrzení z důvodů:
• Bez udání důvodu,
• Zboží již není možné pro Kupujícího obstarat z důvodu ukončení výroby či dodávek.

Dodací lhůty
Závazná lhůta je do 10–ti pracovních dnů , Obvyklá dodací lhůta je do 5-ti  pracovních dnů od potvrzení objednávky dodavatelem..( v 90% realizujeme dodávky do 24 hod.) .Přesnou dodací lhůtu, pokud je zboží skladem, nebo předpokládanou dodací lhůtu, pokud zboží není skladem, se Kupující dozví od Prodávajícího v momentu potvrzení objednávky.

Dodání zboží
Dodání zboží je možné tímto způsobem:
•  Zásilkovou službou a to za ceny dle celkové hmotnosti objednávky. Cena je obdobná cenám DPD popřípadě společnosti Zásilkovna.
Aktuální možnosti dodání zboží včetně cen jsou nabídnuty v objednávkovém formuláři prodávajícího.

Převzetí zboží a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. - Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. Převzetí zboží
Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte obal.

Platební podmínky
Zboží je možné v plné výši uhradit dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím smluvní zásilkové služby.
Zboží zůstává majetkem Prodávajícího do doby úplného zaplacení ceny zboží.

Odstoupení od smlouvy
V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. (§ 53, odst. 7), má Kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění. Toto právo je podmíněno nákupem jako Koncový spotřebitel (tzn. nikoliv jako Podnikatelský subjekt). Kupující může realizovat toto své právo osobním vrácením zboží nebo doručením zboží prostřednictvím některého z přepravců. V případě, že se Kupující rozhodne pro odstoupení od smlouvy je nutné splnit následující podmínky:* Zboží musí být nepoškozené, bez známek užívání či opotřebení, v původním obalu, s veškerým příslušenstvím (tedy včetně návodů, záručních listů atd.) Zboží doporučujeme zaslat pojištěné a doporučeně. (Doporučeně neznamená na dobírku!) V případě vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy na základě výše uvedeného zákona nesmí být zboží Prodávajícímu zasláno dobírkou. V případě zaslání zboží dobírkou, případně při nesplnění podmínek pro vrácení zboží při odstoupení od smlouvy, tak jak je popsáno výše, si Prodávající vyhrazuje právo neakceptovat odstoupení od smlouvy a zboží vrátit na adresu Kupujícího na jeho náklady, které budou prodávajícím vráceny. Způsob stornování objednávky: objednatel může stornovat objednávku v den jejího uskutečnění a to mailem, popř. telefonicky viz kontakt.

Vrácení peněz:
Peníze za zboží vč. poštovného budou vráceny prostřednictvím bankovního převodu, proto je v žádosti pro odstoupení od smlouvy nutné vždy uvést číslo bankovního účtu, na který si přejete prostředky vrátit. Žádost o odstoupení od smlouvy s číslem bankovního účtu musí být zaslána Prodávajícímu vždy písemnou formou, musí obsahovat číslo objednávky, typ výrobku a kontaktní údaje o Kupujícím. Prodávající se zavazuje zaslat částku zpět neprodleně – tzn. nejpozději druhý den po obdržení žádosti o odstoupení od smlouvy, která má všechny uvedené náležitosti.

Reklamační řád a záruka na zboží
Reklamace zboží jsou řešeny v souladu s platným právním řádem. Na zboží prodávané prostřednictvím internetového obchodu společnosti ROSAIMPEX s.r.o se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Záruční lhůta je kupujícímu oznámena v obchodních podmínkách dodavatele. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad. Kupující je povinen zboží neprodleně prohlédnout po jeho obdržení bez zbytečného odkladu a případné zjištěné vady oznámit prodávajícímu buď e-mailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo písemně na adresu Prodávajícího.

Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Řešení reklamací:
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci písemně a dokument přiložte k reklamovanému zboží
2) zboží zašlete jako doporučený balík na vlastní náklady (** ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, popis závady a její četnost, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
5) kupující v případě oprávněné reklamace má právo požadovat po dodavateli náklady spojené s dopravou.
6) kupující je povinen reklamované zboží dodat na vlastní riziko v úplném stavu, nepoškozené nad rámec vlastní reklamace.

V případě zaslání reklamovaného zboží dobírkou si prodávající vyhrazuje právo takovéto zboží nepřevzít a odeslat zpět na adresu Kupujícího na jeho náklady.
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákonem stanovené lhůtě 30 dní od obdržení reklamace a reklamovaného zboží. O způsobu vyřízení reklamace je Prodávající povinen informovat Kupujícího neprodleně e-mailem na adresu uvedenou v objednávce zboží, nebo na poštovní adresu Kupujícího. V případě, že Kupující požaduje odeslání informací na jinou adresu, musí tuto skutečnost uvést v oznámení o reklamaci. Reklamační protokol bude kupujícímu dodán písemně či elektronicky na jeho adresu neprodleně.

Ochrana osobních dat
• Všechny osobní údaje jsou uchovány v souladu s platnými zákony ČR zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů.
• Osobní údaje nejsou předávány žádné třetí straně mimo smluvní přepravce, kterým jsou předány informace jen v rozsahu nutném k bezproblémovému doručení zásilek a případně finanční instituce poskytující splátkový prodej, a to pouze tehdy, je-li to nezbytně nutné pro doručení zboží klientovi.
• Údaje o nákupech a chování zákazníků budou využity pouze pro zákonné potřeby provozovatele serveru.
• Všechna data jsou zabezpečena proti zneužití a jsou umístěny na serverech společnosti, které nejsou zároveň využívány žádným jiným subjektem. Na přání zákazníka provozovatel vymaže poskytnuté údaje z objednávky a uchová pouze údaje pro potřeby účetnictví, tj. dle zákona č. 563/1991 Sb.
• Změna uložených osobních dat je možná po přihlášení Kupujícího do uživatelské sekce nebo na základě telefonického nebo emailového vyžádání Kupujícího u Prodávajícího. Veškerá uložená osobní data Kupujícího lze na telefonické nebo emailové vyžádání smazat z databáze.

Závěrečná ustanovení
• Prodávající si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky kdykoliv změnit. Tuto změnu a její účinnost Prodávající vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách či jiným vhodným způsobem, přičemž jsou pro dodavatele a objednatele závazné ustanovení v době uskutečnění objednávky. Dodavatel má povinnost je spotřebiteli zpřístupnit.
• Kupující může uplatnit dle občanského zákoníku § 616 rozpor s kupní smlouvou a dle zákona na ochranu spotřebitele § 13.
• Veškeré ustanovení obchodních podmínek a reklamační řád nejsou v rozporu se zákony ČR a řídí se jimi.
• Copyright: Tento server je jak v části, tak v celku autorským dílem společnosti ROSAIMPEX s.r.o Výhradní práva na veškeré materiály jsou majetkem provozovatele. Všechna práva vyhrazena. Žádná část tohoto webu (texty, obrázky, popis nákupu, parametry, obchodní podmínky ani další části serveru), není-li uvedeno jinak, v celku ani v části nesmí být kopírována nebo jinak reprodukována bez výslovného souhlasu provozovatele. Názvy a označení výrobků, služeb, firem a společností mohou být registrovanými obchodními známkami příslušných vlastníků.

Odpovědnost za informace
• Provozovatel se zříká odpovědnosti za věcné a technické nepřesnosti či chyby.
• Provozovatel si vyhrazuje právo na změny a úpravy bez předchozího upozornění.
• Provozovatel nenese vůči jiným subjektům odpovědnost za přímé i nepřímé následky škod, vzniklé použitím informací získaným prostřednictvím provozovaného serveru.
• Provozovatel nenese v žádném případě následky ušlého zisku a vzniklých nákladů provozem nebo ukončením či přerušením činnosti.

Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů

Vážení zákazníci tímto si Vás dovolujeme informovat o tom, že případné spory, které vzniknou mezi Vámi a naší společností, resp. veškeré Vaše požadavky apod., se vždy snažíme řádně projednat a vyřešit k oboustranné spokojenosti.

Pokud by se však nepodařilo Vaše nároky uspokojit a vznikl tak mezi Vámi a naší společností spor, máte právo na tzv. mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy o prodeji našeho zboží  nebo ze smlouvy o poskytování našich služeb (dále jen „spotřebitelský spor“).

V případě spotřebitelského sporu týkajících se prodeje našeho zboží či poskytování našich služeb je pro mimosoudní řešení spotřebitelského sporu příslušná Česká obchodní inspekce - www.coi.cz („ČOI“), na kterou se můžete obrátit ohledně jakéhokoliv spotřebitelského sporu. Mohou vznikat i další tzv. pověřené osoby/subjekty k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů, u kterých je možno také mimosoudní řešení zahájit – řešit.

Postup při mimosoudním řešení spotřebitelského sporu je takový, že se zahajuje na návrh spotřebitele u COI (případně jiné pověřené osoby), který musí obsahovat

  • identifikační údaje stran sporu (Vaše a naše),

  • úplné a srozumitelné vylíčení rozhodných skutečností (co je sporné),

  • označení, čeho se navrhovatel (Vy) domáhá (např. vrácení kupní ceny, výměny zboží apod.),

  • datum, kdy navrhovatel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé (např. první reklamace),

  • prohlášení, že ve věci nerozhodl soud, nebyl vydán rozhodčí nález a nebyla uzavřena dohoda stran v rámci mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a ani nebylo zahájeno řízení před soudem, rozhodčí řízení nebo mimosoudní řešení spotřebitelského sporu podle tohoto zákona,

  • datum a podpis navrhovatele (Váš).

    K návrhu se přiloží doklad o skutečnosti, že se navrhovateli nepodařilo spor vyřešit přímo (například naše korespondence apod.), a další písemnosti dokládající tvrzené skutečnosti, jsou-li k dispozici. K návrhu se přiloží plná moc, je-li navrhovatel zastoupen na základě plné moci. Návrh lze podat zejména písemně nebo ústně do protokolu anebo elektronicky prostřednictvím on-line formuláře uvedeného na internetových stránkách ČOI, podepsaný uznávaným elektronickým podpisem nebo zaslaný prostřednictvím datové schránky osoby, jež návrh podává.

    Navrhovatel (Vy) může podat návrh u ČOI nebo jiného pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé (např. odstoupení od smlouvy/reklamace).

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu musí být ukončeno do 90 dnů od jeho zahájení. U zvlášť složitých sporů lze uvedenou lhůtu prodloužit, a to nejvýše o dalších 90 dnů.

    Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu končí

  • uzavřením dohody stran sporu (dobrovolné),

  • jednostranným prohlášením spotřebitele o ukončení účasti na řešení sporu oznámeným ČOI nebo pověřenému subjektu,

  • smrtí, prohlášením za mrtvého, prohlášením za nezvěstného nebo zánikem jedné ze stran sporu bez právního nástupce,

  • marným uplynutím lhůty pro vyřešení sporu,

  • odmítnutím návrhu (pro jeho vady).

    Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů se nezpoplatňuje. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

    ČOI nebo pověřený subjekt stanoví pravidla pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, kterými podrobněji upraví postup při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů tak, aby byla v souladu se zákonnými pravidly.

    V případě, že mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, nepovede k vyřešení spotřebitelského sporu, se samozřejmě vždy můžete obrátit na soud. Samozřejmě také nemusíte ani možnost mimosoudního řešení spotřebitelského sporu využít (lze to však samozřejmě vždy doporučit) a můžete se s řešením spotřebitelského sporu přímo obrátit na příslušný soud.

+420 773 541 510