Měna
  • Česká koruna Kč
  • Euro €
  • Polish Złoty zł
+420 773 541 510

Doprava zdarma

Při nákupu nad 2 000 Kč

Vrácení zboží

Do 14 dnů bez udání důvodu

Bezpečná platba

100% bezpečná platba online

Infolinka

Denně od 8 - 17 hodin

 

O nás

ROSAIMPEX s.r.o. je Česka obchodní společnost, jejíž hlavním předmětem činnosti je distribuce vysoce kvalitních kosmetických přípravků, vyrobených společností Rosa Impex, Ltd. Jednoduchá snadno zapamatovatelná, a především pak skutečně efektivní značka a záruka kvality pro péči o naši vlasy a pokožku, ale zároveň i duši

Vize

ROSAIMPEX, na rozdíl od spousty značek ve světovém kosmetickém průmyslu, klade prvořadý důraz na co nejefektivnější využití působení čistě přírodních komponentů.

 

Co nabízíme

V současné době je Rosaimpex, s.r.o. výhradním distributorem pro Česko a Slovensko, a to všech výrobků Kosmetické společnosti Rosa Impex Ltd.

Bulharská kosmetická společnost, nabízející především dvě hlavní skupiny výrobků.

Výrobky pro péči o vlasy – dlouhotrvající barvy na vlasy, tonizující balzámy, šampony, balzámy, masky na vlasy, laky a pěny na vlasy.

Výrobky pro péči o pokožku – pleťová mléka, pleťové krémy, pleťové vody, pleťové peelingy a masky, krémy na ruce, tělové krémy, tělová mléka a sprchové gely.

Objevit produkty  
Kosmetika Rosaimpex

Rosa Impex Ltd vyrábí produkty pod značkou Prestige, Regal, Galant, Capital, Scala, Bolero a další, které jsou dobře známé zákazníkům ve více než 30 zemích po celém světě. V současné době portfolio Rosa Impex Ltd obsahuje více než 300 produktů.

Vývoj a inovace:

Rosa Impex Ltd je jednou z mála společností v Bulharsku, která má samostatné oddělení pro vývoj a inovace, které zaměstnává jedny z nejlepších odborníků v zemi. Firma se pravidelně účastní významných mezinárodních výstav a veletrhů v INTERSHARM a COSMOPROF, Beauty Asia, Africa, BEAUTY COSMOBELEZA a Gulf krásy, a drží krok s nejnovějšími světovými trendy a inovacemi v oblasti výroby a vývoje kosmetických produktů.

Výroba:

Rosa Impex Ltd má výrobní kapacitu nejuznávanějších světových výrobců jako Norden - Švédsko, CO.MA.DI.S - Itálie, ETIFIX, IWK - Německo a další. Toto zařízení zaručuje nejvyšší kvalitu a řízení výroby. Společnost má své vlastní fyzikálně-chemické a mikrobiologické laboratoře pro kontrolu kvality surovin a polotovarů, hotových výrobků. Od roku 2003 zavedla systém řízení jakosti ISO. 9001:2008

certifikace

Kosmetická společnost Rosa Impex Ltd má distributory v různých zemích po celém světě, jako jsou:

Albánie Česká republika Jordánsko Moldávie Rumunsko Uzbekistán
Alžírsko Georgia Kazachstán Mongolsko Ruská federace Francie
Arménie Estonsko Kypr Polsko Saúdská Arábie Pákistán
Ázerbájdžán Irák Kyrgyzstán Portugalsko Španělsko  
Bělorusko Írán Lotyšsko Rakousko Tádžikistán  
Belgie Itálie Litva Řecko Ukrajina  

Velkoobchodní ceník - kdo jej může mít

KAŽDÝ PODNIKATEL NEBO FIRMA


NABÍZÍME VÁM:

  • velkoobchodní ceny kosmetickych výrobků
  • měsíční speciální akce
  • individuální ceny při větším, stálém odběru

ZÁSOBUJEME:

 Velkoobchodní sklad  

REGISTRACE:

  • registrace je určená pro velkoobchodní partnery, kteří nakupují zboží za účelem dalšího prodeje.
  • nutné pro registraci je uvedení IČO a DIČ


DOKUMENTY:

  • kopie Živnostenského listu
  • v případě, že je kupující plátce DPH, kopie osvědčění o registraci s přiděleným identifikačním číslem
  • bankovní spojení - číslo účtu
  • Nákup zboží se uskutečňuje na základě řádných objednávek, které musí obsahovat tyto náležitosti :
  • jméno či název firmy dle Živnostenského listu
  • fakturační adresu
  • dodací adresu (adresu, na níž má být zboží dodáno), liší-li se od adresy fakturační
  • IČO a DIČ
  • sortiment zboží a jeho kupní cenu (prodejní cenu včetně DPH)
  • požadovaný termín dodání
  • Prodávající poskytne kupujícímu doklady, jež jsou nezbytné k převzetí zboží na fakturu.


PLATEBNÍ PODMÍNKY:

  • Forma úhrady kupní ceny :
  • Kupní cenu je možné uhradit následujícím způsobem :
  • platba předem na bankovní účet
  • zaslání zboží na dobírku
  • platba v hotovosti
  • platba bankovním převodem - splatnost 14 dní od data vystavení faktury - poskytujeme pouze stálým zákazníkům.

Upozorňujeme Vás, že ve velkoobchodě nevedeme všechno zboží na sklad.

Podmínky pro nákup z velkoobchodu :

1. Odběr velkoobchodu dle vekoobchodního ceníku

  • minimální objednávka z velkoobchodu: 3 000 Kč
  • Zboží Vám bude vychystáno a přichystáno k osobnímu odběru v našem velkoobchodním skladu ve Hviezdoslavova 5, 627 00 BRNO Czech Republic
  • Po domluvě Vám můžeme přichystat zboží k osobnímu odběru na kteroukoli naši prodejnu
  • možný závoz při velkém odběru za předem dohodnutou cenu dle vzdálenosti
  • Po domluvě se zákazníkem zboží z velkoobchodu na větší vzdálenost zasíláme přepravní službou GEIS, do 50kg -70 kč
  • případně Českou poštou - jen do 30 kg
  • dodání Českou poštou nebo GEIS dle platných ceníků
  • Množstevní slevy :
  • dle individuálních odběrů a dohody
  • Všechny uplatňované slevy jsou poskytovány ze základní ceny (prodejní ceny bez DPH) dle platného Ceníku zboží.
  • Kupní cenou se rozumí prodejní cena včetně DPH, cenou základní prodejní cena bez DPH v platném Ceníku zboží.


2. Pravidelné odběry z našeho Eshopu.

  • v případě odebírání zboží přes náš eshop, při pravidelných měsíčních odběrech
  • nad 5000 Kč vám poskytneme slevu 5%.
  • při jednorázovém odběru nad 3 000 Kč Vám poskytneme slevu 3 %
  • Pokud Vaše odběry nebudou měsíčně dosahovat určenou částku, nebude Vám sleva 5% odebrána.
  • Sleva platí pouze pro registrovaného zákazníka a bude přidělena po domluvě se zákazníkem.
  • Po přihlášení do našeho Ehopu se Vám promítnou ceny již v dohodnuté slevě.


Vaše zboží Vám dodáme v termínu po dohodě s Vámi

Poštovné po ČR:

  • PPL přeprava do 50kg -109kč +30 kč za dobirkou
  •  
  • PPL přeprava nad 50 kg  =   cena dohodou s dodavatelem
  • Příplatek za dobírku u všech druhů poštovného

Poštovné na SLOVENSKO
Zasíláme zboží na základě ceníku Slovenské pošty dle váhy balíku.


POKUD SOUHLASÍTE S NAŠIMI PODMÍNKAMI  A MÁTE ZÁJEM O NÁKUP Z NAŠEHO VELKOOBCHODU,
VYŽÁDEJTE SI NÁŠ VELKOOBCHODNÍ CENÍK

Prodávající

Prodávajícím je provozovatel internetového obchodu společnost ROSAIMPEX s.r.o. se sídlem a kontaktní adresou, Zapsáno u Krajského soudu v Brně pod číslem C51582:

  • ROSAIMPEX s.r.o.
  • Černozemní 42
  • 62700 Brno, 
  • IČ: 276 80 665
  • DIČ: CZ 276 80 665
  • tel: 00420 773 541 510
  • e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • www.rosaimpex.cz

Kupující
Koncový spotřebitel - právní vztahy Prodávajícího s tímto druhem Kupujícího, které nejsou upraveny těmito obchodními podmínkami, ani individuální smlouvou se řídí zákonem č. 89/2012 Sb. (Občanský zákoník) a souvisejícími předpisy. Podnikatelský subjekt - právní vztahy Prodávajícího s tímto druhem Kupujícího, které nejsou upraveny těmito Obchodními podmínkami, ani individuální smlouvou se řídí zákonem č. 513/1991 Sb. (Obchodní zákoník) a souvisejícími předpisy. Podnikatelským subjektem se rozumí každá právnická osoba a ta fyzická osoba, která při svém nákupu uvádí na daňovém dokladu IČ a/nebo DIČ a/nebo firmu organizace.   

Cena zboží
Cena zboží v internetovém katalogu je včetně DPH a je vždy aktuální a platná v momentě uskutečnění objednávky. Doba platnosti ceny a nabídek je 24 hod. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu ceny bez výslovného upozornění Kupujícího. Změna ceny zboží v internetovém katalogu nemá vliv na celkovou hodnotu již přijaté objednávky Kupujícího. V případě, že dojde ke snížení ceny zboží objednaného Kupujícím, má Kupující právo na snížení ceny zboží v již přijaté a nevyřízené objednávce a to na základě telefonické nebo emailové žádosti Kupujícího.

 
Prostředky komunikace
Pro účely vzájemné komunikace Kupujícího a Prodávajícího slouží zejména telefon a email. Náklady spojené s použitím komunikačních prostředků na dálku hradí Kupující nebo Prodávající dle charakteru použitého komunikačního prostředku, platných podmínek a sazebníků poskytovatelů komunikačního prostředku. Hovorné od dodavatele ke kupujícímu a naopak se neúčtuje.

Objednávky zboží
Kupující může objednávat zboží ze sortimentu Prodávajícího osobně, telefonicky a emailem nebo prostřednictvím internetového obchodu. K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena, vybrán způsob platby za zboží včetně souvisejících poplatků, a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení. Přijatá objednávka se stává pro obě strany závaznou momentem telefonického či emailového potvrzení ze strany Prodávajícího. K tomuto potvrzení využije Prodávající kontaktní údaje zadané Kupujícím při objednání zboží. V případě, že Kupující provede objednávku a není-li domluveno s Prodávajícím jinak, platí pro Kupujícího vždy aktuální cena uvedená v internetovém katalogu.
Objednávka se považuje za vyřízenou momentem převzetí zboží Kupujícím v místě k tomu určeném nebo prostřednictvím 3. osoby (přepravce). Kupující může objednávku upravit či stornovat  jen po předchozí dohodě dodavatele a kupujícího, a to za podmínek, které si vzájemně sjednají. • Postup dodavatele v případě, kdy není schopen dodat zboží (např. z důvodu stažení z výroby aj.) je neprodleně informovat jej – nejpozději do 48h. o této okolnosti – nabídnout mu jinou alternativu a okamžité zaslání platby zpět na účet objednatele pokud byla provedena.
• Prodávající má právo objednávku nerealizovat a to i po potvrzení z důvodů:
• Bez udání důvodu,
• Zboží již není možné pro Kupujícího obstarat z důvodu ukončení výroby či dodávek.

Dodací lhůty
Závazná lhůta je do 10–ti pracovních dnů , Obvyklá dodací lhůta je do 5-ti  pracovních dnů od potvrzení objednávky dodavatelem..( v 90% realizujeme dodávky do 24 hod.) .Přesnou dodací lhůtu, pokud je zboží skladem, nebo předpokládanou dodací lhůtu, pokud zboží není skladem, se Kupující dozví od Prodávajícího v momentu potvrzení objednávky.

Dodání zboží
Dodání zboží je možné tímto způsobem:
•  Zásilkovou službou a to za ceny dle celkové hmotnosti objednávky. Cena je obdobná cenám DPD popřípadě společnosti Zásilkovna.
Aktuální možnosti dodání zboží včetně cen jsou nabídnuty v objednávkovém formuláři prodávajícího.

Převzetí zboží a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. - Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. Převzetí zboží
Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte obal.

Platební podmínky
Zboží je možné v plné výši uhradit dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím smluvní zásilkové služby.
Zboží zůstává majetkem Prodávajícího do doby úplného zaplacení ceny zboží.

Odstoupení od smlouvy
V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. (§ 53, odst. 7), má Kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění. Toto právo je podmíněno nákupem jako Koncový spotřebitel (tzn. nikoliv jako Podnikatelský subjekt). Kupující může realizovat toto své právo osobním vrácením zboží nebo doručením zboží prostřednictvím některého z přepravců. V případě, že se Kupující rozhodne pro odstoupení od smlouvy je nutné splnit následující podmínky:* Zboží musí být nepoškozené, bez známek užívání či opotřebení, v původním obalu, s veškerým příslušenstvím (tedy včetně návodů, záručních listů atd.) Zboží doporučujeme zaslat pojištěné a doporučeně. (Doporučeně neznamená na dobírku!) V případě vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy na základě výše uvedeného zákona nesmí být zboží Prodávajícímu zasláno dobírkou. V případě zaslání zboží dobírkou, případně při nesplnění podmínek pro vrácení zboží při odstoupení od smlouvy, tak jak je popsáno výše, si Prodávající vyhrazuje právo neakceptovat odstoupení od smlouvy a zboží vrátit na adresu Kupujícího na jeho náklady, které budou prodávajícím vráceny. Způsob stornování objednávky: objednatel může stornovat objednávku v den jejího uskutečnění a to mailem, popř. telefonicky viz kontakt.

Vrácení peněz:
Peníze za zboží vč. poštovného budou vráceny prostřednictvím bankovního převodu, proto je v žádosti pro odstoupení od smlouvy nutné vždy uvést číslo bankovního účtu, na který si přejete prostředky vrátit. Žádost o odstoupení od smlouvy s číslem bankovního účtu musí být zaslána Prodávajícímu vždy písemnou formou, musí obsahovat číslo objednávky, typ výrobku a kontaktní údaje o Kupujícím. Prodávající se zavazuje zaslat částku zpět neprodleně – tzn. nejpozději druhý den po obdržení žádosti o odstoupení od smlouvy, která má všechny uvedené náležitosti.

Reklamační řád a záruka na zboží
Reklamace zboží jsou řešeny v souladu s platným právním řádem. Na zboží prodávané prostřednictvím internetového obchodu společnosti ROSAIMPEX s.r.o se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Záruční lhůta je kupujícímu oznámena v obchodních podmínkách dodavatele. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad. Kupující je povinen zboží neprodleně prohlédnout po jeho obdržení bez zbytečného odkladu a případné zjištěné vady oznámit prodávajícímu buď e-mailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo písemně na adresu Prodávajícího.

Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Řešení reklamací:
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci písemně a dokument přiložte k reklamovanému zboží
2) zboží zašlete jako doporučený balík na vlastní náklady (** ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, popis závady a její četnost, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
5) kupující v případě oprávněné reklamace má právo požadovat po dodavateli náklady spojené s dopravou.
6) kupující je povinen reklamované zboží dodat na vlastní riziko v úplném stavu, nepoškozené nad rámec vlastní reklamace.

V případě zaslání reklamovaného zboží dobírkou si prodávající vyhrazuje právo takovéto zboží nepřevzít a odeslat zpět na adresu Kupujícího na jeho náklady.
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákonem stanovené lhůtě 30 dní od obdržení reklamace a reklamovaného zboží. O způsobu vyřízení reklamace je Prodávající povinen informovat Kupujícího neprodleně e-mailem na adresu uvedenou v objednávce zboží, nebo na poštovní adresu Kupujícího. V případě, že Kupující požaduje odeslání informací na jinou adresu, musí tuto skutečnost uvést v oznámení o reklamaci. Reklamační protokol bude kupujícímu dodán písemně či elektronicky na jeho adresu neprodleně.

Ochrana osobních dat
• Všechny osobní údaje jsou uchovány v souladu s platnými zákony ČR zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů.
• Osobní údaje nejsou předávány žádné třetí straně mimo smluvní přepravce, kterým jsou předány informace jen v rozsahu nutném k bezproblémovému doručení zásilek a případně finanční instituce poskytující splátkový prodej, a to pouze tehdy, je-li to nezbytně nutné pro doručení zboží klientovi.
• Údaje o nákupech a chování zákazníků budou využity pouze pro zákonné potřeby provozovatele serveru.
• Všechna data jsou zabezpečena proti zneužití a jsou umístěny na serverech společnosti, které nejsou zároveň využívány žádným jiným subjektem. Na přání zákazníka provozovatel vymaže poskytnuté údaje z objednávky a uchová pouze údaje pro potřeby účetnictví, tj. dle zákona č. 563/1991 Sb.
• Změna uložených osobních dat je možná po přihlášení Kupujícího do uživatelské sekce nebo na základě telefonického nebo emailového vyžádání Kupujícího u Prodávajícího. Veškerá uložená osobní data Kupujícího lze na telefonické nebo emailové vyžádání smazat z databáze.

Závěrečná ustanovení
• Prodávající si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky kdykoliv změnit. Tuto změnu a její účinnost Prodávající vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách či jiným vhodným způsobem, přičemž jsou pro dodavatele a objednatele závazné ustanovení v době uskutečnění objednávky. Dodavatel má povinnost je spotřebiteli zpřístupnit.
• Kupující může uplatnit dle občanského zákoníku § 616 rozpor s kupní smlouvou a dle zákona na ochranu spotřebitele § 13.
• Veškeré ustanovení obchodních podmínek a reklamační řád nejsou v rozporu se zákony ČR a řídí se jimi.
• Copyright: Tento server je jak v části, tak v celku autorským dílem společnosti ROSAIMPEX s.r.o Výhradní práva na veškeré materiály jsou majetkem provozovatele. Všechna práva vyhrazena. Žádná část tohoto webu (texty, obrázky, popis nákupu, parametry, obchodní podmínky ani další části serveru), není-li uvedeno jinak, v celku ani v části nesmí být kopírována nebo jinak reprodukována bez výslovného souhlasu provozovatele. Názvy a označení výrobků, služeb, firem a společností mohou být registrovanými obchodními známkami příslušných vlastníků.

Odpovědnost za informace
• Provozovatel se zříká odpovědnosti za věcné a technické nepřesnosti či chyby.
• Provozovatel si vyhrazuje právo na změny a úpravy bez předchozího upozornění.
• Provozovatel nenese vůči jiným subjektům odpovědnost za přímé i nepřímé následky škod, vzniklé použitím informací získaným prostřednictvím provozovaného serveru.
• Provozovatel nenese v žádném případě následky ušlého zisku a vzniklých nákladů provozem nebo ukončením či přerušením činnosti.

Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů

Vážení zákazníci tímto si Vás dovolujeme informovat o tom, že případné spory, které vzniknou mezi Vámi a naší společností, resp. veškeré Vaše požadavky apod., se vždy snažíme řádně projednat a vyřešit k oboustranné spokojenosti.

Pokud by se však nepodařilo Vaše nároky uspokojit a vznikl tak mezi Vámi a naší společností spor, máte právo na tzv. mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy o prodeji našeho zboží  nebo ze smlouvy o poskytování našich služeb (dále jen „spotřebitelský spor“).

V případě spotřebitelského sporu týkajících se prodeje našeho zboží či poskytování našich služeb je pro mimosoudní řešení spotřebitelského sporu příslušná Česká obchodní inspekce - www.coi.cz („ČOI“), na kterou se můžete obrátit ohledně jakéhokoliv spotřebitelského sporu. Mohou vznikat i další tzv. pověřené osoby/subjekty k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů, u kterých je možno také mimosoudní řešení zahájit – řešit.

Postup při mimosoudním řešení spotřebitelského sporu je takový, že se zahajuje na návrh spotřebitele u COI (případně jiné pověřené osoby), který musí obsahovat

  • identifikační údaje stran sporu (Vaše a naše),

  • úplné a srozumitelné vylíčení rozhodných skutečností (co je sporné),

  • označení, čeho se navrhovatel (Vy) domáhá (např. vrácení kupní ceny, výměny zboží apod.),

  • datum, kdy navrhovatel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé (např. první reklamace),

  • prohlášení, že ve věci nerozhodl soud, nebyl vydán rozhodčí nález a nebyla uzavřena dohoda stran v rámci mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a ani nebylo zahájeno řízení před soudem, rozhodčí řízení nebo mimosoudní řešení spotřebitelského sporu podle tohoto zákona,

  • datum a podpis navrhovatele (Váš).

    K návrhu se přiloží doklad o skutečnosti, že se navrhovateli nepodařilo spor vyřešit přímo (například naše korespondence apod.), a další písemnosti dokládající tvrzené skutečnosti, jsou-li k dispozici. K návrhu se přiloží plná moc, je-li navrhovatel zastoupen na základě plné moci. Návrh lze podat zejména písemně nebo ústně do protokolu anebo elektronicky prostřednictvím on-line formuláře uvedeného na internetových stránkách ČOI, podepsaný uznávaným elektronickým podpisem nebo zaslaný prostřednictvím datové schránky osoby, jež návrh podává.

    Navrhovatel (Vy) může podat návrh u ČOI nebo jiného pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé (např. odstoupení od smlouvy/reklamace).

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu musí být ukončeno do 90 dnů od jeho zahájení. U zvlášť složitých sporů lze uvedenou lhůtu prodloužit, a to nejvýše o dalších 90 dnů.

    Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu končí

  • uzavřením dohody stran sporu (dobrovolné),

  • jednostranným prohlášením spotřebitele o ukončení účasti na řešení sporu oznámeným ČOI nebo pověřenému subjektu,

  • smrtí, prohlášením za mrtvého, prohlášením za nezvěstného nebo zánikem jedné ze stran sporu bez právního nástupce,

  • marným uplynutím lhůty pro vyřešení sporu,

  • odmítnutím návrhu (pro jeho vady).

    Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů se nezpoplatňuje. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

    ČOI nebo pověřený subjekt stanoví pravidla pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, kterými podrobněji upraví postup při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů tak, aby byla v souladu se zákonnými pravidly.

    V případě, že mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, nepovede k vyřešení spotřebitelského sporu, se samozřejmě vždy můžete obrátit na soud. Samozřejmě také nemusíte ani možnost mimosoudního řešení spotřebitelského sporu využít (lze to však samozřejmě vždy doporučit) a můžete se s řešením spotřebitelského sporu přímo obrátit na příslušný soud.

 

  • Dobírka - v hotovosti řidiči přepravní služby při doručení zboží.
  • Hotovost - platba v hotovosti při osobním odběru.
  • BANKOVNÍ PŘEVOD - PLATBA PŘEDEM NA ÚČET

    Platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš účet.
    Po odeslání Vaší objednávky Vám bude obratem potvrzeno její přijetí.
    Jakmile připravíme Vaše zboží k odeslání, zašleme vám veškeré údaje potřebné pro převod peněz – číslo našeho účtu, variabilní symbol, a částku, kterou máte uhradit.
    Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle do 2 pracovních dní.
    Jakmile bude částka připsána na náš účet, zboží Vám bude okamžitě odesláno. Při převzetí zásilky od doručovatele pak již nic neplatíte.


Bankovní spojení

  • Raiffeisenbank:  čislo účtu v CZK - 276806654/5500
  • Raiffeisenbank:  čislo účtu v EUR - 276806654/5500
  • IBAN: CZ4 555 000 000 000 276 806 654
  • SWIFT:   RZBCCZP

DOPRAVA ZBOŽÍ

  • Osobní odběr - Zboží je možné odebrat osobně na adrese Brně Slatina,  ul. Černozemní 42, po-pá po telefonické nebo e-mailové domluvě.
  • Dodávka spediční firmou - RosaImpex.cz nabízí dodávku zboží přepravní službou Zasilkovnu nebo DPD zdarma (platí pro jednotlivé objednávky zboží od 1.500,- Kč.).
  • Zboží je rozesíláno po České republice a na Slovensko.

 Vaše zboží Vám dodáme v termínu po dohodě s  Vámi

Poštovné po ČR a SK:

  •  DPD přeprava do 50 kg  od 99,- Kč včetně DPH v případě dobírky + 30,- Kč s DPH.
  •  Zasilkovna do 5 kg   - bankovní převodem od 75 kč včetně DPH v případě dobírky + 30,- Kč s DPH.
  • GPP přeprava nad 50 kg  =   cena dohodou s dodavatelem
  • Příplatek za dobírku u všech druhů poštovného

Poštovné na SLOVENSKO
Zasíláme zboží zaplaceno předem bankovní převodem.

+420 773 541 510